onsdag den 11. april 2012

Face of the day

Nogle billeder, som demonstrerer hvad jeg typisk har på af makeup i hverdagen:).

I mit ansigt har jeg macs mineralize spf 15 foundation i pudder udgaven, i farven light(tror jeg nok at det er, det er hvertfald den aller lyseste de har) som bronzer har jeg en msf natural på også fra Mac i farven medium deep, på kinderne har jeg en blush fra nyx i farven terracotta.
På øjnene startede jeg med at bruge macs paintpot i painterly over hele øjenlåget, dernæst har jeg macs vanilla pigment over hele øjenlåget også. Til sidst tigthlinede jeg mine øjne med en sort eyeliner fra gosh og brugte min Mac zoomlash mascara i den ekstra sorte farve :)

Det kunne være jeg skulle filme en video på dette, hvis det er ønsket.
Let me know :-)
/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar