mandag den 2. april 2012

My shopping list for NY is adding up


wishlist for my trip to NY
Christine og jeg bestilte for nogle måneder siden, en rejse til New York.
Selve rejsen med fly og hotel var rigtig dyr i sig selv, så efter den var betalt har jeg sparret op, så godt jeg nu kunne, for når man nu endelig er i storbyen over ALLE, så skal man altså ikke stå og mangle. Om ikke andet så skal jeg i hvert fald ikke!

Så efter mit forbrug har båret præg af en on-going opsparing, så er min ønskeliste blevet godt fyldt!

Eftersom jeg ikke har haft mulighed for at prøve nogle af disse ting hjemmefra, er jeg ikke helt sikker på forskellige modeller mm. 

But here it comes:
 Michael Kors Ur i farven 'rosegold' - modellen har jeg endnu ikke bestemt mig for, da jeg som sagt ikke har haft muligheden for at prøve det.
Rayban solbriller - Her har jeg heller ikke valgt nogen model og heller ingen ønsket farve, men har længe ønsket mig 'Aviator' modellen.
Rebecca Minkoff - Lige fortiden er jeg som tidligere nævnt på bloggen, helt vild med 'skræppe' farver, og Rebecca Minkoffs tasker falder lige i min smag! Er her heller ikke sikker på model eller farve.
Christian Louboutins - Et kæmpe ønske jeg længe har haft, er et par stiletter herfra. Jeg er en af de piger som elsker sko, og jo højere de er desto bedre! Da disse ligger i et højt prisleje, vil jeg virkelig gerne være sikker på det par jeg køber. Derfor har jeg endnu at forelske mig i et par!

Listen herfra bliver bare længere og længere, men ovenstående ting er nogle som jeg virkelig har sat både øje og økonomi efter :-).

(My sister and I are going to NY this summer. Above is my wishlist/shopping list for when we are going. If you have recommendations for great places to shop in NY, or great places to eat, then please let me know)

/Cecilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar