tirsdag den 18. juni 2013

Student 2013 - what to wear



Den 24 bliver jeg student. I den anledning er der selfølgelig en masse begivenheder - studentergilde, studenterkørsel, dimission osv. Dimissionen har jeg længe haft i hovedet, da det jo er en mere formel begivenhed. Hvad jeg skal have på dertil osv. er derfor blevet planlagt i forvejen, da jeg regner med at have hovedet et lidt andet sted end på hvordan jeg skal se ud - evt. fejre friheden lidt i stedet.

Traditionen tro er hvid jo farven. Derfor har jeg også fundet en hvid kjole. Personligt har jeg valgt at skal have den samme kjole på til min sidste eksamen og til dimissionen - og dertil medfølger self. visse forbehold. 
Da jeg jo rent faktisk skal sidde i min kjole til min sidste eksamen, skal den være passende og der skal derfor hverken serveres babsedutter eller anden hud på noget som helst sølvfad til lærer og censor. 

Kjolen jeg valgte er i et meget klassisk snit og er fra Zara og findes her. Det er en kjole jeg ved jeg kan bruge igen og så var den utrolig billig. 

Selve dagen jeg bliver student, så dresser jeg den ned med flade sandaler, men til dimissionen dresser jeg den op med et par stilletter. 

Måske det hjalp de af jer som selv bliver studenter lidt - hvis ikke fik i i stedet lidt læsestof :-)

Hvis der er andet i er nysgerrige efter at vide, så er i som altid velkomne til at skrive en kommentar eller sende en mail på identicalbeauty@live.com

/Cecilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar