fredag den 7. juni 2013

Galla recap























Som jeg skrev i mit sidste indlæg, skulle jeg til galla på min skole fredag d. 17/5. Jeg havde en super fed dag med min klasse og er lidt sørgmodig over at det nu er ovre.

Dagen startede med at vi skulle fejre sidste skoledag på skolen dvs. med udklædning, vand osv. Om aftenen stod den derefter på galla.

Vi var færdige på skolen omkring kl. 10.30. Jeg havde aftalt med min veninde Cecilie at vi skulle gøre os klar sammen. Cecilie og jeg tog derfor hjem til mig og gjorde os klar - og selvom vi først skulle være på skolen til lancier kl. 16.30, så var tiden knap og gud hvor var jeg stresset! Men vi blev færdige og fine :-)

Min kjole købte jeg på nelly link er her. Jeg har dog fået min lagt op og fået syet en ekstra hægt i  ved brystet.

Jeg havde sølv studs i ørene som havde små sten over det hele, mit bangle med små sten fra Crislu og min ring fra Crislu. Idenunder kjolen havde jeg en selvsiddende silikone bh på, som jeg havde købt billigt på ebay og små sorte shorts for at jeg ikke kunne 'flashe' alle omkring mig, da kjolen var lårkort indenunder.


Mit hår og makeup kan jeg lave et indlæg på, hvis i vil :-)



/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar