fredag den 7. juni 2013

Zara haul - Galla sko






Fredag den 17 holder mit handelsgymnasie galla. I den anledning har jeg været igang med at finde både kjole og sko samt brainstorme, hvorledes hår og makeup skal stables sammen. Til min store overraskelse er jeg kommet utroligt nemt fra den. Ingen dyre marengs kjoler - og sko er også holdt nede til et minimum. Jeg laver et indlæg efter galla, hvor i kan se kjolen på - nu gælder det mine sko.

Jeg havde længe (3 uger er lang tid for mig), kigget på disse sko på Zara's hjemmeside, men jeg købte dem ikke. Men da jeg blev 20 år den 29 april, havde Christine købt dem til mig!

De er fra ZARAs TRF linje og koster 329 DKK. JEg har gået i dem herhjemme og de føles rigtigt behagelige - sålen er lavet af gummi og gør at man ikke glider, men står godt fast.

Faktisk er disse et godt alternativ til diverse designerer heriblandt Pedro Garcie og DKNY, som også laver de robuste 'zig zag' såler.

Link til skoene er her.


/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar