fredag den 7. juni 2013

Beautybay haul - AlphaH liquid gold


Ovenover ser i mine nyeste anskaffelser til projekt 'flot hud'. Dette projekt er for alvor sat igang, eftersom at jeg i efterårsferien stoppede på de p-piller, som ellers har holdt min hud klar i 3 år. 
Begge disse produkter er ret dyre, så før jeg købte dem, så gjorde jeg mig min research. 

For at forklare helt enkelt, hvad disse produkter er så er det kemiske eksfolierings produkter. "Glycolic acid" som produkterne indeholde fungerer i stedet for de små skrub partikler, som findes i den traditionelle skrubcream og fungere på samme måde som det kendes fra en frugtsyre peeling. 

Man skal bruge produkterne hver for sig, hver anden aften. Den store tube er i flydende form. Den indeholder mere syre og man skal derfor ikke bruge andre produkter efter den er påført. Tuben med pumpe er en serum som er lidt mildere end den anden. Efter denne kan man godt påføre andre ansigtsprodukter, men man skal vælge disse med omhu. Det skal være nogle mere neutrale produkter, i den forstand at de ikke skal modarbejde serumen's ingredienser. 

Jeg prøvede den flydende form igår aftes, og vågnede som de fleste af de reviews jeg havde læst, også med en mere glødende hud. Den giver huden en svag svigende følelser til at starte med, men dette er helt normalt. Jeg skal prøve serumen for første gang i aften.

Jeg laver nogle opfølgende indlæg, hvis jeg føler at det er det værd.




Lige en anden lille hurtig sag jeg vil snakke med jer om er Beautybay. Hvis i ikke er bekendte med siden, så er det en side der er registreret i England, som forhandler 'alt' skønhedsrelateret dvs. makeup, parfume, hudpleje, hårpleje osv.

Der er som standard gratis forsendelse i hele verden på siden, men de har fået det sådan, at man kan opgradere ens ordre til "Premium". Det koster 13 kr. og betyder at de behandler din ordre hurtigere samt giver dig deluxe prøver med.

Jeg har prøvet det et par gange og har fået lidt forskelligt hver gang, men denne gang fik jeg hele fire prøver med og nogle ret generøse nogle af slagsen også.


Synes dette er et ret godt altenativ til de mange abonnement ordninger der er kommet såsom my beauty boks, da de alle koster op i mod de 100 kr. Dette koster kun 13 kr. og hvis man ender med ikke, at kunne lide nogle af prøverne, så får man da alt andet lige sin pakke lidt hurtigere.



/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar