fredag den 7. juni 2013

Celiné inspireret taske



De af jer, som følger med i hvilke items der er specielt populære på modeblogs eller på diverse 'celebs' lige fortiden, vil nok kunne genkende tasken ovenover.

Som den studerende jeg nu engang er, så havde jeg hverken råd eller samvittighed til at smide over 10k på denne og måtte derfor ty til et alternativ.

Jeg bestilte tasken over eBay d. 15 april og modtog den med posten i dag - hvilket jeg synes er vildt imponerede! Jeg måtte inkl. forsendelse 'smide' omkring 250 DKK.

Tasken er lavet i plastik og føles rigtig rubust. Til tasken medfølger der en skulderhank, der kan klipses af og på samt gøres kortere og længere. Desuden medfølger der også en 'dustbag'.

Taskens forreste lomme er anvendelig og inde i tasken er der endnu en lomme m. lynlås samt en mobillomme.

Det eneste kritik jeg har er taskens for, som er lavet i noget neutraltfarvet blomsterprint, hvilket efter min mening er ret så gyseligt. Desuden har den, den klassiske plastik lugt, som alle billige tasker har i begyndelsen.


Alt i alt er jeg dog tilfreds med tasken, og jeg har allerede øje på den i andre farver.

Hvis i har spørgsmål stiller i dem som altid i kommentarerne eller på vores mail:
Identicalbeauty@live.com


Hav en god aften :-)

/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar