lørdag den 16. juni 2012

Online shopping

Hej beauties :-)

I dag kom posten for at aflevere en pakke fra ASOS. For en uges tid siden, da vejret stadig var godt her i aalborg, så bestilte jeg nemlig et par sandaler. Jeg har længe kigget på Gigi sandalerne fra Sam Edelman, men jeg er alt for nærig til at betale den danske pris for disse. Så derfor blev jeg glad, da jeg fandt disse som minder om dem. Endnu gladere blev jeg da jeg så prisen på kun 171 kr.

Sandalerne er fra asos eget mærke og er lavet i ægte læder. For jer der skulle være i tvivl om størrelserne, så bruger jeg 38 og jeg bruger en UK str. 5.
Farven på hjemmesiden er beskrevet som light grey, men nu hvor jeg selv sidder og kigger på dem, synes jeg selv farven godt kunne beskrives som en  'greyish' nude taupe.

Link til skoene her.



 Som i nok kan se på billederne, så er der nogle knops forskellige steder på sandalerne, dette var desværre inkluderet i prisen, men jeg magter ikke at være en sur kunde pga. småting, som ikke er synlige medmindre man sidder med dem helt tæt på.

Før jeg glemmer det så smider jeg lige nogle billeder op af hvad jeg modtog fra asos fra ca. en uge siden.



























Så både Jesse J og Katy perry i nogle strømpebukser som lignede disse, og da jeg fandt dem til kun 76 kr. så syntes jeg godt jeg kunne tillade mig at købe dem. Link til disse er her.


























Disse bukser ser hverken særligt flatterende ud på bøjlen eller på mig, desværre. Købte dem efter at have forelsket mig i Rachel Bilsons karakter Zoe fra Hart of Dixie tv-serien, i hendes stil. Et af de store udråbstegn, som er ved online shopping er at de kan få alt til at se godt ud, på den rette model, med det rette tilbehør. Men jeg har ikke opgivet håbet for dem endnu, jeg er målrettet på at finde en eller anden måde hvorpå de kunne være fede. Ellers kommer mit gen som anti sur kunde op igen, for disse bukser kostede nemlig kun den lette sum af 123.50 kr. Og om ikke andet, så kan jeg da bruge dem til at pudse min cykel i ;-). Link til dem er her.


//Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar