søndag den 15. juli 2012

long time no post.......

Sorry sorry sorry for den 'lange' pause. Der er ikke rigtig nogen fornuftig forklaring på hvorfor der har været stille her på bloggen eller youtube for den sags skyld, vi er bare dovne, hvor slemt det end lyder.

Da vi var i Grækenland, lavede vi faktisk en lang lang oversigt over videoer som vi gerne vil filme og ting vi gerne ville blogge om i fremtiden. Mange af dem har med turen til New York at gøre så disse lader desværre vente på sig. 
Ellers vil vi prøve at få lidt gang i tingene igen her på bloggen. Jeg(cecilie) har desværre ikke nogen computer for tiden, så det er derfor lidt skyld i vores mangel herpå. Jeg har en blogger app på min iphone og den har jeg også brugt, men jeg fortrækker altså computeren, også mht. billeder, link osv. 

Ellers så skiv endelig hvis i har nogle ønsker til både videoer og indlæg :-)!!

For ellers at følge med i hvad vi laver så følg os på instagram.
Cecilierlj
Internet versionen
Christinerlj
Lidt billeder fra den seneste tids begivenheder:

Grækenland(mig)
                 
Grækenland(christine)
             
Billedet er af min bror efter han havde gennemført hans første halve ironman, link til hans blog er her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar