mandag den 20. august 2012

I love summer - but my closet loves fall!



Hej allesammen :-)

Da vi var i NYC faldt jeg over et 'faux' leather skirt fra forever 21. Men held i uheld for mig så kunne jeg ikke finde det jeg havde set på dukken nogen steder i butikken, trods jeg spurgte to medarbejdere! Men heldigt var det! For da jeg igen var tilbage i vandte omgivelser faldt jeg over selvsamme nederdel som på collagen nedenfor, på asos. Ikke nok med at denne nederdel rent faktisk er lavet i ægte læder! så - hold nu ved, var den sat ned til 800+, og så var jeg denne dag så heldig, at der var yderligere 30% på lædervarer. Held i uheld eller skæbnen, men købte den gjorde jeg ihvertfald! :-)

Foruden dette så prøver jeg lige nu at retfærdiggøre købet af skoene på billedet også, trods trusler fra hjemmefronten om betaling af husleje hvis flere sko på magiskvis skulle bane sig vej ind i mit ellers så ydmyg(hvis jeg selv skulle sige det!!!) skab.

Er i begyndt at transformere jeres sommergarderobe? Eller er jeg bare i yderst god til?:-)

//Cecilie


pre fall - i welcome you!!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar