tirsdag den 9. oktober 2012

As promised

Som lovet i sidste indlæg så kommer her en kort gennemgang af, hvad jeg købte på min studietur i Lissabon, Portugal :-)

Begge trøjer er fra Zara, skoene købte jeg for 100 DKK i h&m, bioderma - vi var løbet tør og det kan hvad jeg ved, ikke købes i Danmark(kender i steder det kan, så kommenter!!!!! ;)), de to øjenskyggepaletter + ansigtspaletten og den lille røde læbestift er alle købt i Sephora og er fra mærket Sleek, sidst er der min nye elskling! Pungen købte jeg i taxfree i lufthavnen på vej hjem og den er fra Michael Kors.



Og DAM DAM DAM, her er langt om længe en oversigt over jeg, hvad jeg købte af makeup i New York i sommers - som jeg jo også har lovet at vise for længe længe siden, men hey hellere sent end aldrig ikke? :-)

Har brugt alle tingene længe nu, så hvis i ønsker reviews på nogle af dem, så må i endelig 'sige' til.


/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar