fredag den 6. april 2012

Blending beauty



Da jeg er noget af en makeup junkie, og da jeg også drømmer om at blive makeup artist når jeg engang er færdig med min uddannelse, så går jeg meget op i at de redskaber jeg bruger når jeg ligger makeup - ikke kun på mig selv, men også hvis jeg har et freelance job, er i højeste orden. 

Jeg har længe kigget på dette produkt, da jeg førhen har haft en anden version af den, som jeg var helt vild med. Og derfor besluttede jeg mig for et par uger siden at købe et par stykker, som jeg kunne prøve. 


Denne makeup svamp er brugt af nogle af de største makeup artister i usa, og i makeup industrien er den en favorit. Den blev også meget hurtig en favorit til mig! Og trods prisen, som er en anelse høj (red.  198 kr) så er det ikke sidste gang at jeg har købt den. 

før makeup påføring skyller du svampen under lunken vand, og presser derefter det overskydende vand  ud af svampen - dette gør at svampen ikke sluger dit makeup, imens du ligger det på, og det giver et næsten airbrushed look til din makeup!

Beautyblenderen kan købes her!

//Christine 

2 kommentarer:

  1. Hej :) Det er en dejlig blog! Jeg har allerede læst den igennem tusinde gange :) Jeg synes virkelig at I skal reklamere på jeres blog og youtube videoer. Der er står efterspørgsel. Især når I snakker på dansk i jeres youtube videoer. Kender I trendsales.dk ? Jeg ville går derind og lave en debat hvor I ligger linket ind så folk kan tjekke jer ud :)
    Jeg er ihvertfald en fast læser nu.
    Mvh Imane
    Ps. Kunne I ikke lave en liste over hvilke produkter i bruger/viser på youtube?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Imane
      Tak for de søde ord, det er er pæne ord som dine, der giver os lyst til at lave youtube!
      Vi kender godt trendsales, og vi vil overveje dine råd!
      Vi skal nok begynde at liste de produkter som vi bruger i videoerne! :-)

      / Christine og Cecilie

      Slet