onsdag den 4. april 2012

My new summer fragrance

På det sidste er jeg begyndt at løbe tør for mine mest brugte parfumer. Jeg tænke derfor at nu ville jeg prøve en ny. Jeg er meget sippet når det kommet til dufte. De skal helst ikke være for søde eller for grove i duften. Efter lidt søgen faldte jeg over Jimmy choos eau de toilette. Den er meget sød og sommerlig, men samtidig har den et hint af en grov underduft. For 40ml gav jeg 370 kr. Og jeg synes faktisk at det er en meget fornuftig pris.

Et lille hint til jer, som skulle være på jagt efter en ny sommer duft.

/Cecilie

(I got myself a new summer fragrance. The Jimmy Choo eau de toilette is a sweet but not overly sweet fragrance perfect for summer. I only paid around 30 something dollars, which to me is cheap, compared to a lot of the other perfumes that i own. Another thing i should mention is that even though it is super sweet, it has a musky complementary smell to it, which balances it out).

1 kommentar:

  1. Den skal jeg da lige prøve..

    mvh.

    Cille
    http://www.123parfumer.dk

    SvarSlet