onsdag den 16. maj 2012

Sephora - Heaven on earth!





Som de fleste af jer nok ved, så åbnede der for et par uger siden en SEPHORA på den øverste etage af Illum, i København.
Den første SEPHORA åbnede i Frankrig, i 1970 og kort efter butikkens åbning, begyndte den succes, som vi kender til i dag.

SEPHORA er uden tvivl min absolutte ynglings butik, hvilket også er derfor at jeg er lykkelig over at butikken endelig, langt om længe er nået til Danmark.
Da jeg boede i USA var SEPHORA den farligste butik jeg kunne komme i - er aldrig gået ud af butikken tomhændet!

Det, som der gør SEPHORA lidt mere speciel, end lad os sige Matas fx, er at de kun føre eksklusive mærker, som MAKEUP FOREVER, NARS, Benefit – og mange andre fantastiske mærker!

Hvis i har chancen, interessen og lidt ekstra penge på bankkontoen, som bare venter på at blive brugt, så tag en tur forbi SEPHORA! Da jeg ikke har besøgt butikken i København endnu, kan jeg ikke sige om oplevelsen er som den er i USA, men hvis bare den er halvt så god, så går du ikke derfra skuffet!

Cecilie og jeg tager til New York om to måneder, og der er SEPHORA helt klart en af de første butikker, vi vil besøge! (vi skal nok opdatere jer omkring vores besøg i SEPHORA, efter vores tur til New York!


Nogle produkter, som vi synes at i burde kigge på i butikken, er:

MAKEUP FOREVER HD Foundation:
Denne foundation er lavet specielt til high definition brug, hvor målet er at huden ser fejlfri ud. Konsistensen af foundationen er meget tynd – næsten vandet, men den dækker alt!
Dette produkt er skønt for alle jer, som ønsker at dække alt, uden at skulle have følelsen af at man har makeup i hele hovedet!

NARS Blushes:
Orgasm, deep throat, desire – all of them!
Deres blushes er helt fantastiske, og er kendt blandt kendte makeup artister verdenen over! Deres mest kendte blush er ”Orgasm”, hvilket også er en fantastiks blush – prøv en af dem, og du vil være overbevidst.

Urban Decay, Naked palette:
Urban Decay er et mærke, som jeg tror forvirre mange folk. Deres indpakning, og design kan let få mærket til at se billigt ud – but hey! Dont judge the book by its cover!
Deres produkter er fantastiske, også i forhold til prisen.
Et produkt som vi er helt vilde med er Naked paletten, som er en øjenskygge pallette, der er rig på brugbare og smukke øjenskygger (indlæg omkring paletten, kommer snarest)


// Christine 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar