fredag den 19. juli 2013

Hauled in London - Alexander Mcqueen scull scarves




Før vi tog afsted til London, havde jeg lavet mig en mental ønskeliste over, hvad jeg gerne ville købe. På denne liste var blandt andet et Alexander Mcqueens scull tørklæde. Jeg havde været lidt i tvivl om, hvilken farve jeg gerne ville have, så jeg havde besøgt bl.a. harrods og selfridges hjemmeside, for at se hvilke farver de havde dem i. Det endte med at jeg faktisk satte mit øje mod det koralfarvede med sandfarvede sculls, se det her.

Da vi så kom til London, så havde selfridges det selvfølgelig ikke. Så det endte med, at jeg istedet besluttede mig for at købe det i pink. Vejret i London var/er fuldstændigt perfekt 30+ grader, hvilket dog gjorde shopping ret ulideligt - sveden piplede simpelthen af os! Derfor besluttede vi os for at droppe at tage i harrods, da der jo er dresscode, og vi pga. varmen simpelthen ikke orkede at klæde os fint på. Derfor fik jeg aldrig set om de havde det koralfarvede.

Jeg ved ikke med jer, men hvor sørgeligt det end lyder, så brænder pengene ret meget i hænderne på mig, når jeg kommer i shoppingmode, og ekstra meget brændte de på sidste dagen - derfor fik jeg den pludselige ide at jeg ville forkæle mig selv til en sidste dyr ting. Jeg gik længe nede i taskeafdelingen og kiggede på rebecca minkoff og michael kors standerne, men intet fangede min interesse. Så kom vi forbi tørklæderne igen, og bum jeg valgte at købe det sorte tørklæde også!

Set tilbage på det nu, var det måske ikke den mest rationelle beslutning, men jeg er super glad for dem begge alligevel!

De er lavet i 100% silke - men er trods dette faktisk super fyldige når de kommer på. Jeg gav £165 pr. stk. i selfridges hvilket svarer til ca. 1500 kr. Jeg har dog fundet ud af, at de på mcqueens eu side, sælges til omkring 1300,- så der altså lidt at sparre!

Et samlet haul over londonturens udskejelser kommer op på vores youtubekanel i nærmeste fremtid!


Hvis i har andre spørgsmål eller andet så skriv en kommentar, eller send os en mail på identicalbeauty@live.com :-)



/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar