lørdag den 13. juli 2013

Shopping in London - YSL arty ring



Her får i en lille update fra London - et solrigt London!!
Der har været så varmt siden vi kom, specielt idag! Det er næsten helt ulideligt! både undergrunden og busserne har ikke aircondition så man sidder bare og koger, hvis man skal nogen steder! Men når man endelig er fremme, så er det bare dejligt med sol!

Idag fik vi shoppet lidt forskelligt, men dette indlæg kommer som i kan se på titlen til at handle om en ring jeg købte idag. Jeg købte en ring fra YSL eller Saint Laurent, som det jo hedder nu. Det er en arty ring i gulv og turkis. Grunden til jeg poster dette indlæg som det første er, at ekspedienten i butikken på new bond street fortalte mig, at alle arty ringene bliver fjernet fra deres sortiment! Så hvis i som jeg har haft i tankerne at købe en længe - then do it!

Jeg gav £180 for den, hvilket når jeg konvertere det på min (elskede) danskebank app bliver omkring 1560 DKK. Min er en str. 8 - fordi jeg gerne ville kunne bruge den på pegefingeren - hvis i undre jer bruger jeg s i spinningsringe.

ringene er alle håndlavet så alle ringene varrier lidt fra hinanden - dette gælder også farven/mønstre på stenen vær OBS på det.

I hører fra os senere :-)
/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar